czwartek, 11 kwietnia 2013

Różne takie projekty....

 Jej tyle się dzieje dookoła! W planie kilka projektów ze sfery zawodowej, prywatnej, kendockiej.... Mam nadzieję, że dobre duchy pozwolą aby się wszystko udało dopiąć i ukończyć z sukcesem!

1. Plan numer jeden na daną chwilę - nie do końca mój ale siedzi mi głęboko w serduchu - Sukces Polaków na Mistrzostwach Europy w Berlinie! Startują już jutro! Dziewczyny drużynowo, Juniorzy indywidualnie i drużynowo! Trochę serce mi pęka, że nie ma mnie tam ale duchem jestem z nimi.

2. Plan numer dwa w zasadzie potwierdzony wymaga tylko dopięcie kilku rzeczy:
Niedawno ruszył serwis Japonia Online  i wygląda na to, że nawiążemy współpracę  mam nadzieję jak najbardziej pozytywną i nawzajem sobie pomożemy szerzyć kulturę Japonii oraz Kendo wokół nas!

3,4,5,6.....  planów jeszcze kilka ale za dużo by tu się rozpisywać... na razie trzymamy kciuki za naszych reprezentantów! Niech czują nasze wsparcie!

A tymczasem wrzucam Darumę...a w zasadzie kilka bo i marzeń jest kilka do spełnienia.

krótkie info co oznacza Daruma




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz